29. aprill 2015

Jogurti ja karriga tervelt röstitud lillkapsas

Selle postitus potsatab siia blogisse natuke enne oma õiget aega ehk siis tegemist on toidu ja retseptiga, mis on pärit uuest raamatust, mis on alles algusfaasis. Samas jäädvustan vahel oma töid Instagrami vahendusel ja SEE pilt tervelt röstitud lillkapsast pälvis päris palju tähelepanu. Kuigi algselt plaanisin jätta lillkapsa raamatu valmimise aega ootama, siis tegelikult on tegemist nii lihtsa ja nii maitsva retseptiga, et patt oleks seda vaka alla hoida. Ise teen juba ei-tea-mitmendat korda ja seni ei ole isu otsa saanud.



ca 1 kg kaaluv lillkapsapea, rohelised alumised lehed eemaldatud ja kapsajuurikas lühemaks lõigatud
1,5 dl paksu maitsestamata jogurtit (nt Kreeka jogurt) või kookoskoort
poole sidruni koor, peenelt riivituna
2 küüslauguküünt, hästi peeneks hakituna
1 tl jahvatatud vürtsköömneid
1 tl soola (võid ka veidi vähem panna)
1 tl jahvatatud musta pipart
1 tl curry pulbrit. Mina olen kasutanud kord Madrase ja kord Korma curry´t. Minul on kodus NEED karripulbrid ja igaüks on neist väga mõnus. Mõni vürtsikam, mõni mahedam, aga väga head kõik. See kollane universaalne supermarketites müüdav karripulber ei ole päris see :) Pildil olevaid karripulbreid olen näinud Solarise, Kaubamaja, Stockmanni toiduosakonnas ja kindlasti leiab korralikke õigeid karripulbreid ka Umami.ee poest ning Piprapoest.
Sega jogurt kõikide teiste maitseainetega. Trimmi lillkapsas selliseks, et ta korralikult oma jalal püsti seisab. Määri lillkapsapea jogurti-vürtsiseguga ja aseta õliga määritud ahjuplaadile või alusele. Küpseta 200 kraadi juures umbes 40-50 minutit. Pealt võiks kate veidi pruunistunud olla. Lase veidi jahtuda ning lõika siis lillkapsast sektorid.
Kapsale määritav segu on üsna soolane, kuid kuna kapsas on seest maitsestamata, siis tulekski võtta ühe suutäiega natuke pealmisest kihist ja natuke keskmisest osast. Siis jääb soolasus üsna paras.


1 kommentaar:

Laste sünnipäev ütles ...

Tundub väga hea ;)