19. detsember 2011

Tahaks kinkida raamatut jõuludeks

Kulinaarsed kroonikud said maha kokaraamatuga. Ei ole enam tegelikult uudis. Esitlus ka juba tehtud meie roosakaanelisele ühisteosele. Minu kummardus esmalt kõigile kallitele kaasvõitjejatele, kellega koos seda raamatut kokku pandud sai. Uskumatult tubli ja usaldusväärne kamp. 

Siin see meie roosakaaneline siis on

Raamatu esitlusel meie võidukas blogardite kamp ja kirjastuse Pegasuse esindaja Tiina, kes selle raamatu ideega välja tuli

Nagu näha, on raamatu trükkisaatmisest kuni ilmumiseni meie read täienenud Aet'i süles oleva pisipoja võrra

Uudis on meile endile aga kindlasti see, et meie ühine üllitis, mille Aet'i, Elise, Juta, Liina, Mari-Liisi, Marju, Pireti, Priidu ja Üllega koos valmis kirjutasime, on isegi raamatumüügitihedal jõuluajal kokaraamatute seas kolmandal kohal Rahva Raamatu andmete järgi. Juhuuu! Ja alla jääme vaid Evelin Ilvese "Kingitud maitsetele" ja "Nadja koogiraamatule". Ei ole midagi nii väärikate tegijatele allajäämise vastu, pigem teeb rõõmu, et teie, kallid blogi lugejad ja raamatuostjad, olete meie raamatut nii kõrgelt hinnanud. Kui see väike roosakaaneline raamat kellegi tuju jõulude ajal heaks teeb ja rõõmu valmistab, siis on osa meie missioonist täidetud. Ja kui mõni toit kohe eriti inspireerib ning hästi ka lõpuks välja tuleb, siis on teine osa meie missioonist kohe kuhjaga täidetud. Soovime omalt poolt hästi palju uusi ideid, katsetamisjulgust ning inspiratsiooni kõigile köögihuvilistele.
Mitmes raamatus osalenud blogija poolt on meie raamatut välja loositud ka blogi lugejate vahel ja seda vahvat jada tahaks ka omalt poolt jätkata. 
Niisiis, armsad blogi külastajad, kes te siin käite ja kellest ma aimu saan vain kuiva statistikat ehk klikkide arvu vaadates ja vahel mõnd vahvat kommentaari lugedes (uskuge, teie tagasiside on tegelikult väga oodatud ja innustav, ka siis, kui juhite tähelepanu mõnele ebatäpsusele või näpukale). Pakun omalt poolt välja teile võimaluse korraks veidi kaarte avada ja paari sõnaga mainida, et miks siin blogis käite ja kui olete mõne lemmiku endale siit blogist leidnud, siis kindlasti huvitaks ka see väga.
Andke lihtsalt märku kommentaarides ja kõigil kommenteerijatel on võrdne võimalus saada ühe "Kulinaarsete kroonikute kokaraamat" omanikuks.
Üks kingitus (koogiteemaline) lisaks ka ühelt minu lemmikult ehtepoelt Misult ühele kommenteerijale.

Misu toiduteemalised ehted on tõeliselt pilkupüüdvad
 Kingituste omanikud saavad välja hõigatud juba jõuludeks, nii et arvesse lähevad kõik kuni 24. detsembrini siia postituse alla kirja pandud kommentaarid.
Mina tänan omalt poolt kõiki armsaid blogilugejaid, sest ilma teieta poleks mul murdosagi sellest innukusest ega kirest, millega oma blogisse olen hakanud suhtuma.

75 kommentaari:

H ütles ...

Mul on kaks lemmikut toidublogide seas. Kaks, mida jõuan jälgida ning juhtub ka, et katsetada. Üks neist on seesama, Sinu blogi, Tuuli!

Raamatu vastu ei oleks midagi.

Tervitades,
Hedi

Anonüümne ütles ...

Mulle meeldivad sabad ja sidrunikook. Ja raamatud ka ;)

Hille

Enely ütles ...

Tere,
Ise ei blogi aga küpsetada meeldib meeeeeletult ja ütleme nii, et Sinu blogi on ka sellele kiusatusele aidanud väga palju järele anda:)- teed jälle väikese tiiru blogis ja oleks ju ilmselge patt mõni isuäratav retsept proovimata jätta:)
Endale isiklikult meeldib väga Sidunikook...mmmm liiga hea:)
Ja olgem ausad, sellise raamatuga nagu Teie valmis tegite, ehiks igaüks heameelega oma raamaturiiulit:).Oleks super kui jätkaksid samas vaimus:)
Enely

-sisto- ütles ...

Ma olen alati tundnud tõmmet kõikide asjade vastu, mis on kellegi poolt ise ja hästi tehtud. Järelikult ei ole suutnud end kuidagi ka Sinu blogist eemal hoida, sest see vastab igati mõlemale nimetatud kriteeriumile ;)
Mulle näib, et ka see raamat kuuluks minu lemmikute hulka, aga kahjuks ise mina, vaene tudengirott, seda endale osta ei jaksa... Seetõttu oleksin eriti õnnelik, kui selle raamatu loosi teel endale saaksin :)
Igatahes soovin kõigile kauneid jõule!
Riina

rebane ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Anonüümne ütles ...

õhtust!
tassitäie piparmünditeega teen oma (nüüd juba igapäevaseks heaks harjumuseks) muutunud tiiru kulinaar-virtuaalses maailmas ja sinu blogi rõõmustab mind ikka alati ! :)
aga jah.. päris raamatulehtedelt on ikka see PÄRIS retsepte lugeda ja eks köögis on ka palju mõnusam, kui avatult laual oleks raamat, mitte läpakas..

ilusat jõuluaega!
Kristi Rebane

ematehnik ütles ...

avastasin selle blogi alles hiljuti,
nüüd käin siin silma nuumamas,
siin on pööraselt head pildid!
neid võib lausa söömatagi vaadata! :D

Anu ütles ...

palju õnne raamatu puhul! sul on väga armas ja kasulik blogi!

ilse ütles ...

Ma arvan, et olen seda blogi siin algusest peale jälginud, kes see oskab öelda nüüd, et miks just seda blogi aga nii on jäänud. ju mulle meeldib Sinu suhtumine toitu ja toorainesse:) Teiseks on see siin tõesti Hästi Tehtud, kõik on väga esteetiline ja pildid on ka alati nii ilusad, et lihtsalt peab järgi tegema ja olen ka teinud. Targemaks olen ka saanud:)
Ilusat jõuluaega Sulle ja Su perele !

Kadri ütles ...

Armsalt ja siiralt kirjutatud blogist leiab alati miskit, mida tahta ja mida teha! Ja need pildid ....
Ilusat pühadeaega, Kadri

Karmen ütles ...

Üheks suureks lemmikuks meie peres on virsiku-toorjuustu kook.
Aitäh nii toreda blogi eest.

Eva ütles ...

Sinu blogi positused tekitavad mus pidevalt tunde, et AAH! just seda on mul KOHE vaja HÄDASTI teha! :D

Anonüümne ütles ...

Meie pere viimase aja lemmik on siit leitud sidrunikoogi retsept, seda enam, et kui ma lugesin, kust retsept pärit on, siis tekkis mul kahtlus, et ma tunnen sedasama Ainot. Sest esimesed mälestused minul sellest koogist on ka justmnimelt sõbranna ema Aino tehtud sidrunikoogist :)

Liili

Anonüümne ütles ...

Mulle ka see blogi meeldib väga, nädalas paar korda ikka uurin, mis uut. Arvata võib, et ka raamat on tore, sest ka teiste autorite blogid on toredad.

Urve

Katrin ütles ...

Pangesalatist kookideni. Suur tänu kõige eest. See konkreetne raamat peab leidma tee minu riiulisse. Olgu siis läbi õnne või raske töö ,)

Anonüümne ütles ...

Üks minu armastatumaid blogisid!
Palju õnne raamatu puhul ja vot see veel puudub minu raamaturiiulist:))

Edu ja kaunist Jõuluaega!!!!
Tervitades
Liivi
Põlvamaalt

Boa Sorte 2 ütles ...

Olen end aina rohkem ja rohkem leidnud õhtuti ninapidi toidublogides..NII mõnus on..ja nii ideid tekitav.. sellesse raamatusse on jõudnud just need blogid, mida juba ammu vaikselt jälginud olen ja kust inspiratsiooni ammutan..jõudu teile jagamisel..ja AITÄH teile selle imetoreda üllitise eest!! Ja kaunist piparkoogilõhnalist jõuluaega ka :) Raamat sobiks me tuledes kuuse alla kohe NIIVÄGAARMSALT!
Kristiina

Anonüümne ütles ...

Olen selle blogi sage külaline. Mulle meeldib sinu asjalikkus ja süstemaatilisus, näiteks üks mu lemmikpostitusi oli pomupostitus:). Kirge ja armastust toidu ja elu vastu õhkab siin igast postitusest. Jõudu ja inspiratsiooni,

Kerttu

Tuuli ütles ...

Liili - kui su sõbranna nimi oli kas Kaie või Rete, siis võib sama sidrunikoogi Aino-tädiga tegemist olla küll :)

Anonüümne ütles ...

Tuuli, justnimelt Kaie tõigi tookord seltskonda oma ema tehtud sidrunikoogi :) Ja Retet tunnen ka. Eestimaa on oi kui väike!

Liili

Anu ütles ...

Teie blogi on ka minu suur-suur lemmik. :) Ütleme nii, et vähemalt 95% postitustest kutsuvad end automaatselt järgi tegema. Minu koogilemmik siit blogist on kirsikook kodujuustukattega.

Päikest,
Anu

Gerta ütles ...

Tuuli, Sul on super blogi. Paljusid hõrgutisi olen järele teinud, kõik on imemaitsev olnud. Ja kokasaade Lusikas on minu absoluutne lemmik! Ja õnneks lastakse seda kodus vaadata, kuna ka minu kahele pojale see meeldib. Kindlasti jään sellele kokaraamatule järge ootama.
Ilusat jõuluaega!

Anonüümne ütles ...

Jälgin Teie blogi pidevalt. Kui on halb tuju ja ei viitsi midagi teha, siis Teie blogi vaadates tekib tunne, et oh-hoo, seda teeks kohe homme! Raamatut sooviks väga!

Tervitades
Katrin kahe boston terjeriga

Katrin ütles ...

Minu suhteliselt noores elus on seni suutnud kirge tekitada peamiselt kaks asja - köök ja kirjasõna. Sinu blogis, Tuuli, on need kaks lihtsalt äärmiselt meeldival moel kombineeritud. Blogisid, häid ja vahvaid, on ju mitmeid, aga järjepidevalt loen ma kaht ning see on üks neist. Loen ja mõtlen, et kunagi, kui olen ringitormamise ja liigapaljudeerinevateasjadetegemise lõpetanud, võiks minu köögis toimuda midagi samalaadset kui Sinu omas. Mul isegi ei ole väga kahju, et praegu veel napib selleks aega ja ressursse, sest on ju hea, kui tuleviku tarbeks on mingi mõnus visioon kuskil ajusopis kummitamas. Ning inspiratsiooni ja ideid olen siit saanud kuhjaga, nii et aitäh!

Eredaim - ja esimene - mälestus sellest blogist on aga Baba ganoushi postitus, mida lugedes omaette itsitasin ja siis vaimustusega sõpru-tuttavaid selle lingiga pommitasin. Jõudu ja sära ka edaspidiseks! =)

Katrin

Anonüümne ütles ...

Kaunis tulemus! Olen raamatupoes ikka ja jälle seda üllitist piilumas käinud. Eks ükskord jõuab raamat ka minu öökapile, jõuluvanal veel ju käimata. Jaksu ja ideederohket aastalõppu kõigile toredatele toidublogijatele.
Ruta

Anonüümne ütles ...

Mare - jagaks kõigile isetegijatele-hästi tehtud!

Tuuli ütles ...

Liili - no nii vahva kokkusattumus taaskord! Tõestus ka sellele, et Aino-tädi sidrunikook on tuntud laiemalt :)))

Unknown ütles ...

Väga huvitav ja innustav blogi! Usun, et selline raamat peaks olema igal tublil perenaisel!:)

Anonüümne ütles ...

Käin siin blogis ideid ammutamas ning uudistamas, mida põnevat keegi oma köögis teeb. Mulle meeldib retsepte just blogidest võtta, sest seal on lisaks retseptile ka tegija enda kogemus toiduga ning soovitused kirjas.

Anonüümne ütles ...

Käin Sinu blogis Tuuli neid häid elamusi saamas, mida koguneb siia iga postitusega järjest rohkem. Siit blogist leiab silmailu ja häid mõtteid nii igapäevaseks toiduks kui ka tähtpäevadeks.
Eriti tähelepänuväärseid retsepte on siin blogis rohkem kui mõni, aga pean ütlema, et peedihummuse ning laimi- ja sidrunitordi ideed on väga head.
Täna kavatsen sõpradele jõuludeks teha Su piparkoogimaitselisi mandleid - usun et tulevad suurepärased! Aitähh selle imelise blogi pidamise ja oma panuse andmise eest heasse raamatusse, mida ma armastaks ka enda riiulil näha.
Maitsvaid ja rahulikke pühi, soovib Janet.

Anka katsetused ütles ...

Jälgin teid pingsalt :D

Anonüümne ütles ...

Olen alati suure huviga Sinu blog lugenud, aga selle viga on, et ma ei saa arvutit pliidile lähemale nihutada. Raamatuga oleks hoopis teine asi- võtaks kasvõi vanaema juurde kaasa või voodisse :)

Häid saabuvaid pühi!

Kat ütles ...

Blogi on ääretult vahva ha raamatu vastu poleks küll midagi :)

Anonüümne ütles ...

Viimane anonüümne on nimega Kairi :)

Aulo ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Merli ütles ...

Väga isuäratav blogi. Ilusate ja ahvatlevate piltidega. Jälgin juba pikemat aega. Õnneks või kahjuks mu (mitte veel päris valmis) elamises ahju pole, seega imetlen rohkem kui ise katsetan. Veel...aga kui ahju saan, siis tahan proovida juustukooke, sidrunikooki jne.

Kaunist jõuluaega!

Gerda ütles ...

Silitasin juba poes raamatut, aga... Küll oleks tore, kui loosiõnn sel korral mulle naerataks :)

Anonüümne ütles ...

Kui juba see blogi on siin suurepärane,siis usun,et raamat on lihtsalt fantastiline:)
Kaunist jõuluaega soovides,Merli U

Anonüümne ütles ...

Suurimad tänud blogimast ja teisi innustamast! Ma jumaldan siit blogist leitud kirsi ja martsipaniga stritslit. Raamatupoes juba sirvisin.
Kauneid pühi!
Age

Kristine ütles ...

Olen leidnud siit blogist palju huvitavaid retsepte, mis on tekitanud tahtmise kohe ise järgi proovida. Ja veelgi rohkem on neid, mida veel ei ole proovinud, kuid kindlasti kavatsen seda teha. Postitusi kaunistavad isutekitavad pildid ja postitustesse on alati lisatud meeldiv emotsioon. Olete kõik väga tublid ja innustate kindlasti palju rohkem inimesi, kui kommentaaridest välja paistab.

Anonüümne ütles ...

Mulle meeldib siin käia ilusate piltide ja toredate retseptide pärast. Tervitab Anneli Saaremaalt

Anonüümne ütles ...

Mina teen päevas vähemalt paar klikki uute retseptide ootuses:-) Olen nimelt kodune pereema. Minu lemmikud on nö paberinurkadele kirjutatud retseptid, ehk siis vanad, head, vanaemade ja vanavanaemade retseptid ja miks mitte ka nõukaaja repertuaar.
Põhjus on lihtne- lapsed paraku väga vürtsikaid ja vähegi võõraid roogi ei armasta ning ennastki huvitab. Teen aga ka soovituse edaspidiseks- tähelepanuta on jäänud saksa ja austria suurepärane köök (minule väga südamelähedane)...Jõudu ja jaksu edasiseks.
Signe

Udupea ütles ...

Ka mina teen pea iga päev paar klikki uue postituse ootuses.
Miks? Eks ikka imeilusate fotode ja põnevate retseptide pärast.

Maria ütles ...

Meeldib leida uusi inspireerivaid ideid.
Tänud!

Jaana. ütles ...

Juba käisin Apollos raamatut sirvima, väga tahaks seda kingikotti saada :)

leoola ütles ...

Minul on selline mõnus õhtune peale tööd traditsioon, kus istun arvuti taha ja loen kõik endale huvipakkuvad toidublogid läbi ja ammutan ideid ja mõtteid. Ja nende õhtuste blogide loetellu kuuluvad ka kõik raamatu-blogijad!

Tuduhiir ütles ...

Milline tore blogileid - millegi pärast sattus see mu teele alles nüüd tänu Lusika saatele (FB-s), mida olen hakanud tänu toredale ja asjalikule saatejuhile vaatama.

Ilusat pühadeaega!

Anonüümne ütles ...

Mina sattusin siia blogisse esmakordselt siis, kui otsisin juhendeid jäätiseteo kohta.
Hiljem sai juba tihedalt jälgimise alla pandud, kuna blogis on nii palju inspireerivat ning üldised teadmised ning oskused toidu osas on oluliselt paranenud;)

pikatoa ütles ...

Mina käin siin ikka ravioolide ja pelmeenide retsepte üle vaatamas.

alicenoor ütles ...

Minagi olen kulinaarsetest kroonikatest sõltuvuses, ei lähe päevagi, kui neile ringi peale ei teeks ja sageli unustan ennast neisse liiga kauaks, oleks ainult aega rohkem! :)
Sinu blogi on kindlalt lemmikute seas, aitäh, siin on väga inspireeriv olla.
Raamatut olen poes juba silitamas käinud :), see on tõeline kingitus kõigile toidusõpradele, aitäh ja palju õnne teile kõigile!

Maitsvaid pühi soovides,
alice

Anonüümne ütles ...

See on üks mu lemmikuid toidublogisid kust inspiratsiooni ammutada.
Edu!
Aiki

Anonüümne ütles ...

Sinu tore blogi on esimene, mida regulaarselt lugema hakkasin. Kasutanud olen päris paljusid retsepte, eriti soolaste toitude omi, kuna need mu lemmikud:)
EppS

Anonüümne ütles ...

Palju õnne raamatu puhul!
Minule meeldib selles blogis eelkõige visuaalne pool :) Pildid on väga-väga ilusad ja maitsekad.
Ilusaid pühi!
Karin

marju ütles ...

Üks mu lemmik toidublogidest. Part taipärase ingverikastmega on siit minu retseptivaramusse lisandunud ja paljud, kes seda maitsnud on, on omakorda retsepti küsinud. Nii ma suunan neid aina Sinu blogisse :)

Marju

Anonüümne ütles ...

Ma armastan blogijaid- ausalt. Ise ei viitsi-sry :/.
Vahest hakkavad küll näpud sügelema, kui mõni toit, kudum vms hästi õnnestub. Samuti on mul kirev aiamaa, sest mulle ikkagi meeldivad kõigerohkem toidud, mis alguse saanud seemne mulda pistmisest. Aga ma olen seni üle saanud- sellest sügelemisest:)- , sest ma ei oleks järjekindel ja pole vaja blogimaailma veel üht, kes postitab siis, kui kuuseis soosib...
Raamatuid ma üldiselt oma riiulisse ei varu (on ruumi ja ka rahapuudus). Seni on seal vaid mu suur eeskuju ja lemmik- Jamie Oliver, aga mõni mahuks veel :).
Blogides meeldib kolada ja ma isegi ei oska seletada, miks. Mõni blogi saab lausa 'kodustatud'. Retsepte üksühele pole ma kunagi kopeerinud, piisab, kui vahest mõne ideekillu saab. Selle eest suured tänud! ja vähetähtis pole ka äratundmisrõõm, kui mõnd postitust lugedes tekib tunne, nagu oleks selle ise kirjutanud.
Jõudu igatahes!:)

Maie

helery ütles ...

Väga mõnus blogi!

Helery

Inessa Vanessa ütles ...

..olen oma elus jõudnud ajajärku,kus "pesakond" on laiali lennanud ja nüüd on küllalt aega netis "kolamiseks"...Erilised tunded ja mõtted ja vahel ka lõhnad tulevad meelde ja ninna,kui loen toidublogisid...Kallid Noored Naised,Te kõik olete võrratud ja andekad...oma pere toitmisel,sest peale tervislikkuse hea toidu manustamisel pidage meeles,et Armastus "käib kõhu kaudu"...Ja kunagi saavad lapsedki meenutada,vat Minu Emme tegi just sellist hõrgutist...sest minul on selline kogemus olemas...Lugedes blogisid tulevad tihti meelde ,mida küpsetasid minu Ema ja Vanaema...ja uskuge,vahel on selline tunne,et tunnen ka lõhna...uskumatud mälestused jäävad KODUST...lapsepõlve-kodust...:)

maarjakokkab ütles ...

Tere!
Olen Su blogi järjekindel vaataja juba pikalt! Põhjus, miks ikka ja jälle siia satun, on lihtne - huvitavad katsetused, põhjalikud seletused ja isuäratavad pildid. Kõikidest toitudest, mis olen siit näpuga järge ajades teinud, on parimateks lõhekulebjaaka ning sidrunikook.
Soovin jõudu blogimises ja edu tegemistes! Jään ootama uusi maitsvaid retsepte ning võtan järgemööda ette veel varasematest postitustest ootama jäänud hõrgutisi :)
Raamat on plaan endale soetada, seega oleks selle saamine suur rõõm!
Maarja

Anonüümne ütles ...

Unistan väga sellest armsast kokaraamatust ja oleksin ülimalt rõõmus, kui saaksin seda kodus lehitseda ja uusi toite katsetada!

Jaana

Anonüümne ütles ...

Tere!
Kohe kui sain teada, et blogardid sellise raamatu on kokku pannud, tuli suur tahtmine see ka enda raamaturiiulisse saada!
Kokkamishuvi on mul juba päris pikalt olnud ja fännan ka teid supervahvaid blogijaid, kes selle teose kokku panid! Aeg-ajalt üritan kõikide tegijate blogidel silma peal hoida, kahjuks kõigil kogu aeg ei jõua, aga mida kindlalt järjepidevalt jälgin ja üks mu kindlatest lemmikutest, on see sama siin. :)
Üldsegi teie blogides on nii palju uut ja põnevat, samas ühtlasti ka nostalgisi ja klassikalisi asju - see kuidas te nendest toitudest kirjutate, innustab mind ka palju rohkem proovima ja katsetama, sest on näha, kui südamega te ise asja juures olete. Seega arvan ma, et "Kulinaarsed kroonikud" minu riiulis on lausa kohustuslik, hirmsasti tahaks seda, oleks nii vahvaks jõulukingituseks!

Karolin.

Suuremõisa loss ütles ...

Tuuli!

See kõlab nagu mereäärse rahva tervitus. Nii tervitangi siin blogijaid, kes on mind inspireerinud juba mõnda aega oma ajaveebide lehekülgedel. Ja Teie rännakud, ühised ülesastumised müügilettidega... Ei peagi pikka rännakut ette võtma, et end aegajalt tunda osana Teist. Need samad leheküljed (särtsu ja trükivärvised), annavad võimaluse osa saada. Raamatut pole veel jõudnud soetada. Meretagune, aeg kulgeb tasa. Moel või teisel loodan siiski selle omanikuks saada.

Loovat pühade aega,

Kaja
kohvilähker

Anonüümne ütles ...

Sinu blogi annab alati uusi põnevaid mõtteid. Kuna olen tudeng, siis mõnikord ei jätku kõigiks (koka)raamatuteks, mida oma riiulis näha tahaks, raha! Nii et loosiõnn teeks mind väga rõõmsaks!

Ilusaid jõule!

Karmen L.

Liisi ütles ...

Sinu blogi lugeja olen juba pikemat aega, tõesti väga sisukas ja kaunis veebikokaraamat.

Liisi

Anonüümne ütles ...

Olen sinu blogi pidev jälgija ja toitude katsetaja, seega muidugi, selline raamat on nagu rusikas silmaauku :)

Kertu!

Anonüümne ütles ...

Tere Tuuli!
Suured tänud sulle selle fantastilise blogi eest, millest ma olen sõltuvusse sattunud.Ammutan siit igapäevaselt ideid ja kogun mõtteid, kuidas muuta pühad huvitavaks maitseelamuseks. Hetkelgi ootab mul sinepi-õuna marinaadis liha ahju panemist ja plaanis on ka shokolaadi kringel täna valmis meisterdada,otseloomulikult läheb kringli sisuks kodune nutella, mille õpetuse sinu blogist hiljuti leidsin ja mis meie peres, kus kasvamas 3 poissi on tõeline lemmik. Jõudu sulle selle ilusa ja huvitava blogi pidamisel. Kauneid jõule sulle ja sinu perele!
Ebe

Anonüümne ütles ...

Osaleksin ka loosis!

Tuuli, Sinu blogi on üks minu lemmikuid! Olen ise väga paljusid retsepte proovinud ning enamus neist on mu lemmiktoitude listi sattunud! Aga eriti tasub siia tulla siis, kui tuju on kehvapoolne- need emotsionaalsed postitused ja võrratud pildid on nii ahvatlevad, et halb tuju kaob sama kiirelt kui sõrmenipsutus.

Aitäh Sulle!

Kaunist jõuluaega ja retseptiderohket peatset algavat aastat!

Kersti

Missisryan ütles ...

Kaunis blogi, retsepte igaks elujuhtumiks.

Merlin ütles ...

Minu lemmik blogi, mida olen vaadanud juba üle aasta pea igapäev.Kui ma siin lehel juba olen siis sirvin üle ka mida teised blogijad huvitavat valmistanud on. Olen katsetanud paljusid erinevaid toite sinu blogist ja kõik on maitsvad välja tulnud. Kiitus sulle toreda blogi pidamise eest!

Anonüümne ütles ...

Armas Tuuli! Mul on siin palju lemmikuid - tšillimoos, pikalt küpsetatud seakülg, sõirakirega oled sa ka mind nakatanud... Kookidest kindlasti jäised koogid ja sidrunibeseekook, mida ma muidugi teen ise ka juba väga ammu. Tore on sinuga jagada toidukirge ja mõningaid meie pere lemmikuid.
Kristel

Anonüümne ütles ...

Mina olen sinu blogi jälginud küll ainult paar kuud, aga leidnud olen nii mitmeid retsepte, mida kindlasti tahaks proovida. Paaril viimasel nädalal olengi lapsed õhtul magama pannud ja jõudumõõda peaaegu kõik kategooriad läbi vaadanud. Tihti lõõb kell juba keskõõd aga ei raatsi veel magama minna.
Laste lemmikuks on kujunenud kukesupp. Nagitsad proovime ka kindlasti lähitulevikus ära,
Jõuluõhtuks on ostetud kalkun ja käiku läheb sinu retsept Rannamõisa kodulehelt. Samuti proovin ära lõhe soolamise kadakamarjadega.
Veel tahaks sind tänada lingi Misu eest, nii armsad ja kenad ehted. Saatsin mehe kohe järgmine päev sinna poodi, et jõulukingitusi osta.
Ole sama tubli edasi!
Ilusaid jõule
soovib Pirjo

Anonüümne ütles ...

Olen algaja kokandushuviline, aga sinu blogist olen saanud palju inspikat ja mitut retsepti ka katsetanud. Kui siiani kartsin liha, siis nüüd enam mitte:)
aitäh, et olemas oled!

Annika

Anonüümne ütles ...

Olen mitmete-mitmete ägedate toidublogide püsilugeja ja fänn ning see blogi on ka neist üks lemmikuid. Alati kui on kasvõi pisike vaba hetk toidublogideks, siis on just see blogi, mida külastada :) Mõnusad nipid, ahvatlevad retseptid, äge pildimaterjal ning vaimukas lugemine :)
Super!
Ilusat pühadeaega!

Getter

Voisula ütles ...

Minu hilinenud kommentaar sellele postitusele: Tuuli tegemisi on mônus jälgida, palju ja mitmekesist toitu pakkuvad postitused, toredaid pilte, tore ja avara katsega inimene kôige selle taga. Teie raamat on tôenäliselt tänaseks päevaks lôpuni müüdud. Ilusat alganud aastat!

Anonüümne ütles ...

Minu lemmikblogi, mis ei jäta kunagi hätta. Aitäh Tuuli.

Piret

lehmlendab ütles ...

Kuna ma pole elus ühegi loosimise puhul veel midagi võitnud, siis ilmselt võin ka siia kedagi ohustamata kommntaari jätta! Aga blogid mulle meeldivad, muidu ei teaks tihti üldse, mida süüa teha.