27. mai 2010

Mõista-mõsta, mis see on?

Nonii, kes pakub välja, mis on pildil minu käes?

Esimesele õigesti vastanule läheb selle hooaja Sammalhabeme (naisterahva puhul siis vast Sammalsääre) auväärne nimetus.
Soovi korral minu poolt kingiks veel 1/2 tundi sõimu naabri aadressil ja teemal: "Niida, krt, ometi oma võililleaas ära, muidu minu ilus dekoratiivmuru saab kõik rikutud" (võin ka salvestatult saata. Uskuge, väga eluline teema väikekodanlikes asundustes Tlna lähiümbruses).

8 kommentaari:

Mari-Liis ütles ...

albiinopommu??
Kui peakski täppi minema, siis sõimust loobun kellegi teise heaks, kuna puudub dekoratiivmuru:)

Piret ütles ...

Pildil on valge pommu, mul ka just selline kapis ootamas:)

Tuuli ütles ...

/taustaks fanfaarid ja kestvad ovatsioonid/ Mari-Liis on 2010 hooaja Sammalsäär-Rohenäpp.
Kusjuures albiinopommu kõlab palju luulelisemalt kui poes olnud silt: valge baklažaan

Mari-Liis ütles ...

tänan ja luban kanda pidulikel üritustel vastavasisulist rinnalinti
huvitav, kas see pommu maitseb siis kuidagi teistmoodi kui tavaline?

Tuuli ütles ...

Mari-Liis - vat sellele viimasele küsimusele jään hetkel vastuse võlgu. Aga luban lähiajal välja uurida :)

Liina ütles ...

Ooo, ma olin siiani neist ainult väljamaa ajakirjadest kuulnud! Albiinopommu kõlab väga hästi, aga ma nimetan ta siis kahvatuks munataimeks :-D
Püüan järgmiselt Helsingi-tuurilt ka üht eksootilist pommut kaasa tuua, siis on mul ka, millega kekata :-)

PS. Oh naised, naised, prioriteedid on meil ikka väga paigast ära... oleks siis valge kuld või sinised safiirid olnud...

Pille ütles ...

Kust seda valget pommut osta saab? Ma nii paikne, et igasugune ülevaade puudub...

Tuuli ütles ...

Pillle - mina leidsin selle eile Stockmannist.